iWonder Tarieven voor Hulp aan Huis
iWonder komt graag bij u thuis of op de zaak om u te helpen met de problemen die u ervaart met uw Apple apparaten. Ongeacht uw locatie!
Het is vaak wat lastig om van te voren precies te weten hoe lang dit soort werkzaamheden duren, echter kunt u er van uit gaan dat u bij iWonder enkel betaalt voor de daadwerkelijk verrichtte arbeid. U kunt altijd een email sturen met de problemen die aangepakt moeten worden, zodat wij u een indicatie kunnen geven van de tijd die de handelingen vermoedelijk in beslag nemen.
Voor zo’n indicatie wordt het volgende tarief gehanteerd*: Het uurtarief op locatie bedraagt € 59,- en de voorrijkosten bedragen € 20,- of € 40,- afhankelijk van uw locatie.
iWonder werkt met een zogeheten “no cure, no pay” filosofie, wat zoveel wilt zeggen dat er nooit betaald hoeft te worden voor de tijd die gespendeerd is aan een probleem zonder beoogd resultaat!
iWonder laat precies weten wat er gedaan wordt, en waarom dit gedaan wordt, zodat u precies weet waarvoor u betaalt. Transparantie is voor ons erg belangrijk. Zo houdt u er een goed gevoel aan over, en betaalt u niet voor gebakken lucht.
In het geval van extra uitleg met betrekking tot de verrichtte werkzaamheden, zullen vragen altijd beantwoord worden door middel van email, tekstberichten of telefoongesprekken. Hiervoor betaalt u niet extra!
*Deze bedragen zijn inclusief de BTW.
Het is vaak wat lastig om van te voren precies te weten hoe lang dit soort werkzaamheden duren, echter kunt u er van uit gaan dat u bij iWonder enkel betaalt voor de daadwerkelijk verrichtte arbeid. U kunt altijd een email sturen met de problemen die aangepakt moeten worden, zodat wij u een indicatie kunnen geven van de tijd die de handelingen vermoedelijk in beslag nemen.
Voor zo’n indicatie wordt het volgende tarief gehanteerd*: Het uurtarief op locatie bedraagt € 59,- en de voorrijkosten bedragen € 20,- of € 40,- afhankelijk van uw locatie.
iWonder werkt met een zogeheten “no cure, no pay” filosofie, wat zoveel wilt zeggen dat er nooit betaald hoeft te worden voor de tijd die gespendeerd is aan een probleem zonder beoogd resultaat!
iWonder laat precies weten wat er gedaan wordt, en waarom dit gedaan wordt, zodat u precies weet waarvoor u betaalt. Transparantie is voor ons erg belangrijk. Zo houdt u er een goed gevoel aan over, en betaalt u niet voor gebakken lucht.
In het geval van extra uitleg met betrekking tot de verrichtte werkzaamheden, zullen vragen altijd beantwoord worden door middel van email, tekstberichten of telefoongesprekken. Hiervoor betaalt u niet extra!
*Deze bedragen zijn inclusief de BTW.
- Softwareproblemen herstellen, indien uw apparaten steeds trager reageren tijdens gebruik.
- Hardwareproblemen opsporen en een plan van aanpak opstellen voor eventuele upgrade of reparatie.
- Hardwareproblemen opsporen en een plan van aanpak opstellen voor eventuele upgrade of reparatie.
- Precieze uitleg over zogeheten cloud-diensten en wat deze mogelijk voor u kunnen betekenen.
- Uw draadloze netwerk optimaliseren, zodat u overal waar u wilt gebruik kunt maken van draadloos internet.
- Uw draadloze netwerk optimaliseren, zodat u overal waar u wilt gebruik kunt maken van draadloos internet.
- Opfrissen, updaten, upgraden en een back-up maken van uw Apple producten, zodat alles te allen tijde veilig is.
- Persoonlijke cursussen aan huis om uw Apple producten beter te begrijpen, zodat u er meer van kunt genieten.
- Tips, trucs en suggesties die handig voor u zouden kunnen zijn tijdens uw dagelijkse werkzaamheden.
- Persoonlijke cursussen aan huis om uw Apple producten beter te begrijpen, zodat u er meer van kunt genieten.
- Tips, trucs en suggesties die handig voor u zouden kunnen zijn tijdens uw dagelijkse werkzaamheden.